tiistai 11. joulukuuta 2012

One love and one women...why is it so fucking hard to understand you motherfucker...

Niimpä...vanha suola janottaa...mut kyllä sun pitäs ymmärtää tää tilanne ja huomioida muidenki tunteet. Oon kuitenki vielä onnellinen koskä mä tiedän että se on ollut ennenkin ohimenevää ja lopulta täysin viatonta...ja elän toivossa että se toinen osapuoli ei havahdu sun huomion osoituksiin enää yhtään enempää. 

Mä näin unta että alennuin tekemään kauneusleikkauksen sun takiis mut voit olla varma että sitä mä en ikinä tekis. Sä et rakas oo mun arvonen jos en kelpaa sulle sellasena ku oon. Mä oon oppinu rakastaa kaikkia sun virheitäs ja kestän ne, koska sä oot niitten avulla vahvistanu  mua. Mutta sun pitää myös tajuta että meitä on tässä kaks ja tää ei toimi jos toinen päättää ja tekee kaiken eikä osaa ottaa vastaa kritiikkiä tai myöntää omia virheitään. Kyllähän mä sulta sitä rakkauttakin saan aina sillon kun SÄ haluat. Ja mä oon ajautunu siihen pisteeseen että otan sitä rakkautta vastaan ja annan takasin sillon ku sun tekee mieli vaikken ite jaksaiskaa koska tiedän että ne hetket on harvassa. 

Ja niinku aina ennenkin, viikon päästä tää on jo vanha juttu ja uudet probleemat taas kuvioissa. Mut hei ei se mitää! Rakastan sua silti enemmän ku mitään muuta <3


Mä oon vahva mutta silti hauras.

weheartit.com


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti