torstai 20. joulukuuta 2012

...D I Y...

Oiii oon super ilonen joululomasta koska mun pää ois räjähtäny jos oisin joutunu olla yhtään pidempää koulussa!! Toisaalta mulla on vielä hommia joululomalle mutta teen ne saatanalliset esseet sitte ku jaksan joskus loman lopussa: 9 sivuu mantsaa ja 9 sivuu psyka/filosofiaa....heheheee.. Joo no huomenna on enää joulujuhla aamulla, illemmal porukalla ehkäpä saunomaa tai muuta kivaa ja sitte maailman loppu kaikkien onneks ja iloks. 

Okei mulla ei siis oo mitäään järkevää kirjotettavaa mutta kerrottakoon vielä että mun superhyber poikaystävä on taas ruodussa ja mun tossun alla sillee sopivasti....
Nii ja tein tossa äsken tommosen pikku DIY jutskin ku olin jo miettiny pidempää et haluun tehä ton ristin johonki mutten sitte tienny aluks mihin ja päädyin lopulta tohon samettisee kulahtaneeseen jakkuun.
Ei muuta.
Hyvää joulun odotusta!




Nii hei muuten ostin kans tollasen uuden SmokeyEyes sydeemin!! Se on Meybelinen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti