tiistai 25. joulukuuta 2012

My Christmas or something like that....

Vietetiii joulu ihan perheen kesken kotona ja mun onneks ei lähetä tänä jouluna/uutena vuotena yhtään minnekkään, joten saan viettää lomaa myös poikaystävän kanssa!! Meillä joulu meniki sitten ihan niillä perinteisillä tavoilla...ekaks iltapäivällä joulusauna, sitte ruoka ja lopuks vielä lahjat....
Sain just ne lahjat mitä olin toivonukki ja sitten myös semmosia ei toivottuja sekä vähän lisää vielä jotain pientä..

Niitä eniten toivottuja oli leffaliput, Trashion kirja (kaikenlaisii kivoi tuunausvinkkejä), Diorin Hypnotic Poison Sensuelle hajuvesi ja sitte jotain kosmetiikka juttuja ja niitä sain mm. Body Shopin Chocomania  vartalovoiteen ja saippuan, Meybellinen rajasukynän ja ripsarin ja sitte vielä Osiksen hiuslakan. Just semmosta mitä halusin ja toivoin ja tuli tarpeesee.
Sitte olin toivonut uuttä kännykää kun edellisessä Nokiassa hajos kosketusnäyttö..noh sain sitte iPhone 5 jota EN TODELLAKAAN halunnut!! Siis onhan se ihan hieno ja semmosta mutta se on LIIAN kallis mun käyttöön ja mulla on jo iPod joten musta se on ihan turha puhelin mulle...no emmä siitä kehdannu valittaa ja onhan se ihan hieno...nyt joudun vaa keskittää mun kaikki ajatukset sen ehjänä pysymiseen...
Noh semmosia extra juttuja oli sitten uudet kuulokkeet, 150e ja uus luonnoskirja.
 Nii ja rakkaalta poikaystävältä sain Mick Jaggerin uuden elämänkerran!! <3

Mun loma jatkuu sitten poikaystävän, kavereiden, leffojen ja shoppailun merkeissä ja kohta onki jo UUSI VUOSI!!! Siitä kerron sitte lähempänä!

Lopuks vielä jotain yleiskuvia...












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti