tiistai 1. tammikuuta 2013

Happy New Year

Olin poikaystävän kanssa viettämässä uutta vuotta Espoossa kaverin luona. Päätettii sitte alottaa jo neljän hengen porukalla edellisenä iltana ja eilen ku herättiin ni voitte uskoa ettei se hyvä idea ollukkaan. Raahauduttiin sitten sieltä vielä takas Helsingin keskustaan junalla hakemaan ruuat ja juomat vielä uudeks vuodeks...ei sitä voinu väsymyksen ja darran antaa haitata juhlimista ja ilta sujuki sitten hyvin! ja olinhan meillä ihan super hyvä porukka kasassa!!
Mulla ei uudesta vuodesta oikein kuvia ole ku se pääs unohtumaaan ja sellasta...mut yks kuva on ja laitanpa sen nyt tähän...


Semmosta kivaa...
Olin odottanu tätä uutta vuotta jo vuoden, koska vuos sitten olin Lanzarotella ja poikaystävä täällä ja se oli meijän eka yhteinen uus vuos ja hyvä ku pystyttii ees sillon puhumaa. No mutta viime yö korvas kaiken ja oli mun odotusten arvonen! <3

No jaa ei mulla muuta ku että 
Aivan uskomattoman ihanaa vuotta 2013!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti