maanantai 8. lokakuuta 2012

Aging is always a surprise

Miks musta tuntuu tyhjältä... Ei. Mä en nyt tarkota et mun elämä ois päin vittua. Se ei nimittäin oo. Mulla on on vaan semmonen ihmeellinen tunne siitä, että mun ois pitäny huomata jotain tärkeetä. Jossain ihmisessä? Tapahtumassa? Tekstissä? Mä en tiedä. Yksinkertasesti. Tosi typerä fiilis.
Luulen et se johtuu ehkä just olleesta mulle vuosisadan riidasta poikaystävän kanssa. Tai sitte stressistä päättötyötä kohtaan...tai syyslomasta ku en osaa olla sunnittelematta mitään etukäteen ja sitte tulee vitutus ku en tiedäkkää mitä tekis...
Huhhuh jotenki mä saan mun elämän tosi vaikeeks..no tää on vaa elettävä tälläsenä. Eipä tässä mitään vikaakaan oo. Mähän oon itseasiassa tällä hetkellä onnellinen. Vaikka jotku muuta väittäiski... Rakastan.



Kerron tässä vielä, että oon siis suorittamassa päättötyötä Itä-Helsingin kuvataidekoulussa ja sen ois määrä valmistuu keväällä 2013. Oon käyny siellä vuodesta 2008 aina kerran tai kaks viikossa koska mulla on aina ollu taide tavalla tai toisella harrastuksena ja päätin mennä tonne sitte kokeilemaa. Alotin keramiikalla, mutta kyllästyin ja vaihdoin grafiikkaan. Grafiikassa sitä on sitte pysytty ja nyt ois aika suorittaa päättötyö.

Mulla on aiheena vanheneminen ja yllätyksellisyys. Aiheen sain ku olin suunnitellu hakevani Torkkelii ja ennakkotehtävän aiheena oli YLLÄTYS...äiti sitte fiksuna keksi peilii kattoessaa että teeppä vanhenemisesta jotain...no eihän se huono idea ollu, mutta en vaa koskaa hakennu sinne. Idea jäi mielee ja päätin toteuttaa sen tässä päättötyön yhteydessä. 
Käsittelen mun aihetta kahdella rilaisella kuvasarjalla. Molempiin niistä tulee neljä kuvaa. Toiseen teen grafiikan menetelmillä kuparille neljä miespuolisen henkilön kuvaa eri ikävaiheissa (1.vauva/lapsi 2.nuori 3.aikuinen 4.vanhus ). Ja toiseen taas lyijykynätekniikalla neljä kuvaa naisesta eri ikävaiheissa. Mulla on suunnitelmissa että maalaisin lisäks vielä taulun mutten oo keksiny vielä mitä siihen tekisin ja ehdinkö edes. Lisäks on pakollisena portfolio omasta työtä ja sen teko vaiheista ja ajatuksista yms.
 Tässä ois vielä muutama luonnos ja valmis niistä lyijäritöistä. Laitan kyllä vielä niistä graffi jutuistaki kuhan saan ne hyvää vaiheesee...


 
Tää on valmis versio tosta ylemmästä kuvasta! Pikkasen sumee mutta kyllä siitä jotenki näkee...

Huono laatu pahottelen!! Täs on nyt tositosi raaka luonnos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti